Nová SEO strategie pro vyhledávače Seznam.cz a Google je recyklace obsahu

Recyklace obsahu je strategie, která vám umožní využít a aktualizovat starší články a obsah s cílem udržet značku relevantní a zajímavou pro vaše publikum.

Tato technika není jen šetrná k vašemu času, ale také může zlepšit vaši SEO, angažovanost a zvýšit dosah publikovaného PR článku a jeho obsahu.

Zároveň její pomocí publiku ukazujete, že se staráte i o obsah, který jste už vydali a zajímáte se o to, co s nimi sdílíte.

Dnes pro vás máme návod, jak takovou recyklaci obsahu dělat správně a funkčně:

1. Analýza stávajícího obsahu:

Začněte tím, že provedete analýzu vašeho stávajícího obsahu. Identifikujte starší články, které stále obsahují hodnotný a relevantní obsah.

Zaměřte se na ty, které byly úspěšné v minulosti a potřebují aktualizaci.

2. Aktualizace informací:

Projděte vybrané články a aktualizujte obsah s nejnovějšími informacemi, daty a trendy. Smažte zastaralé nebo zbytečné informace.

3. Vylepšení obsahu:

Přidejte nový obsah, který prohloubí nebo podpoří téma článku. Zkuste třeba rozšíření existujících sekcí, přidání nových příkladů, studií případů, infografik nebo videí.

4. Změna formátu:

Zkuste přetvořit starší textový článek do jiného formátu, jako jsou infografiky, videa, podcasty nebo prezentace. Tím oslovíte různé typy lidí a nové cílové skupiny.

5. Odkazy na nový obsah:

Pokud jste během aktualizace přidali nový obsah, propojte nové informace s dalšími relevantními PR články na vašem webu.

6. Upozornění na aktualizaci:

Dejte svým čtenářům vědět (pomocí newsletteru, sociálních sítí…), že jste článek přepracovali. Mnoho z nich se rádo přijde podívat a rozšířit si obzory.

7. Znovu sdílení na sociálních médiích:

Sdílejte aktualizovaný obsah na vašich sociálních médiích s důrazem na novinky, které jste přidali. Použijte různé titulky a obrázky, abyste oslovili různé segmenty vašeho publika.

TIP: Kromě sociálních sítí můžete svůj text také sdílet na velkých webech, kde si váš článek zaručeně přečtou kvanta čtenářů. Zkuste se podívat na Seoinfluencer.cz ještě dnes a rozšiřte svou základnu čtenářů!

8. SEO optimalizace:

Aktualizujte klíčová slova, nadpisy a metatagy ve starším obsahu tak, aby odpovídaly současným trendům ve vyhledávání a linkbuildingu.