Recyklace obsahu je strategie, která vám umožní využít a aktualizovat starší články a obsah s cílem udržet značku relevantní a zajímavou pro vaše publikum.
Tato technika není jen šetrná k vašemu času, ale také může zlepšit vaši SEO, angažovanost a zvýšit dosah publikovaného PR článku a jeho obsahu.
Zároveň její pomocí publiku ukazujete, že se staráte i o obsah, který jste už vydali a zajímáte se o to, co s nimi sdílíte.
Dnes pro vás máme návod, jak takovou recyklaci obsahu dělat správně a funkčně:
1. Analýza stávajícího obsahu:
Začněte tím, že provedete analýzu vašeho stávajícího obsahu. Identifikujte starší články, které stále obsahují hodnotný a relevantní obsah.
Zaměřte se na ty, které byly úspěšné v minulosti a potřebují aktualizaci.
2. Aktualizace informací:
Projděte vybrané články a aktualizujte obsah s nejnovějšími informacemi, daty a trendy. Smažte zastaralé nebo zbytečné informace.
3. Vylepšení obsahu:
Přidejte nový obsah, který prohloubí nebo podpoří téma článku. Zkuste třeba rozšíření existujících sekcí, přidání nových příkladů, studií případů, infografik nebo videí.
4. Změna formátu:
Zkuste přetvořit starší textový článek do jiného formátu, jako jsou infografiky, videa, podcasty nebo prezentace. Tím oslovíte různé typy lidí a nové cílové skupiny.
5. Odkazy na nový obsah:
Pokud jste během aktualizace přidali nový obsah, propojte nové informace s dalšími relevantními PR články na vašem webu.
6. Upozornění na aktualizaci:
Dejte svým čtenářům vědět (pomocí newsletteru, sociálních sítí…), že jste článek přepracovali. Mnoho z nich se rádo přijde podívat a rozšířit si obzory.
7. Znovu sdílení na sociálních médiích:
Sdílejte aktualizovaný obsah na vašich sociálních médiích s důrazem na novinky, které jste přidali. Použijte různé titulky a obrázky, abyste oslovili různé segmenty vašeho publika.
TIP: Kromě sociálních sítí můžete svůj text také sdílet na velkých webech, kde si váš článek zaručeně přečtou kvanta čtenářů. Zkuste se podívat na Seoinfluencer.cz ještě dnes a rozšiřte svou základnu čtenářů!
8. SEO optimalizace:
Aktualizujte klíčová slova, nadpisy a metatagy ve starším obsahu tak, aby odpovídaly současným trendům ve vyhledávání a linkbuildingu.